خرید|بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی|
: ساختار , استراتژی رقابتی , عملکرد سازمانی, تئوری مبتنی بر منابع,پایان نامه بررسی رابطه استراتژی رقابتی, ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی,پروژه بررسی رابطه استراتژی رقابتی, ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذاییبررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی|32011305|ipr42079181|
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 216صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن:
چكيده
هدف اين پژوهش بررسی ارتباط ساختار سازمان، استراتژی کسب و کار و به دنبال آن تاثیر آن ها بر ارتقاء و بهبود عملکرد شركت های صنعت غذایی استان تهران با استفاده از تئوري مبتني بر منابع است. ساختار سازماني در برگيرنده طرح سيستم هايي است كه به وسيله آن ها همه واحدها هماهنگ و يكپارچه مي شوند و در نتيجه ارتباط موثر در سازمان تضمين خواهد شد. از سوی دیگر استراتژی نشان دهنده یک طرح، چگونگی و نحوه رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد و الگو و چارچوبی برای تصمیم گیری و عمل را پیش روی سازمان قرار می دهد. از آنجایی که ارتقاء مداوم عملکرد سازمانی از شاخص های مطلوب و مورد نظر مدیران است شناخت نسبت به چگونگی روابط بین این دو عامل تأثیرگذار بر کسب برتری سازمانی با بهکار گیری دیدگاه مبتنی بر منابع مهم و اهمیت دارد.
در این پژوهش تاثیر ساختار سازمانی به عنوان یک منبع داخلی از طریق استراتژی رقابتی بر عملکرد شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.
جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران (سرپرستان، مدیران میانی و مدیران عامل) شرکتهای صنعت غذایی مستقر در استان تهران می باشد. تعداد 60 شرکت که تولیدکننده محصولات لبنی در سطح شهر تهران می باشند شناسایی شده اند. از میان شرکتهای شناسایی شده، شرکتهایی با تعداد کارکنان بیش از 150 نفر و با سابقه بیش از 10 سال به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته شدند. روش این تحقیق از نظر هدف از نوع تحقیق کاربردی می باشد. طرح تحقیق در این پژوهش، تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. روش نمونه گیری در تحقیق حاضر نمونه گیری طبقه ای است؛ همبستگي میان ابعاد متغیرهای تحقیق در جامعه مورد نظر نشان دهنده رابطه مثبت و معنی داری این ابعاد متغیرها می باشد.
نتایج آزمون میانگین نشان دهنده این است که ساختار سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد در شرکت های تولید کننده محصولات لبنی استان تهران در وضعیت مطلوبی قرار دارند. همچنین نتایج مدل معادلات ساختاری نشان دهنده رابطه ي علي مثبت و معنی داري ميان «ساختار سازمانی» و «عملکرد سازمانی» از طریق «استراتژی سازمانی» است.
مقدمه
اصلاح ساختار سازمانی همواره از دغدغه های مدیران است زیرا بخش مهمی از فعالیت های مدیران معطوف به سازماندهی مناسب عواملی است که مستلزم ایجاد سازماني مناسب است. ساختار سازماني، چارچوبي است كه بوسيله آن فعاليت هاي سازمان تقسيم، سازماندهي و هماهنگ مي شوند. هر سازمان داراي ساختار خاصي است و مهم آن است كه اين ساختار به گونه اي باشد تا نه تنها عوامل انجام كار با يكديگر هماهنگ بلكه قابل كنترل نيز باشند. ساختار سازماني تعيين كننده روابط رسمي و نشان دهنده سطوحي است كه در سلسله مراتب اداري وجود دارد و حيطه كنترل مديران را مشخص مي كند. همچنين ساختار سازماني دربرگيرنده طرح سيستم هايي است كه به وسيله آن ها همه واحدها هماهنگ و يكپارچه مي شوند و در نتيجه ارتباط موثر در سازمان تضمين خواهد شد. از سوی دیگر استراتژی نشان دهنده یک طرح، چگونگی و نحوه رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد و الگو و چارچوبی برای تصمیم گیری و عمل را پیش روی سازمان قرار می دهد. در واقع استراتژی علاوه بر اینکه چشم انداز ، آرمان و جهت شرکت را تعیین می کند، به سازمان نشان می دهد که در آینده چگونه شرکت یا سازمانی خواهد بود. از آنجا که تصمیم های مربوط به ارائه محصول و یا خدمت در غالب استراتژی گنجانده می شود از این روی اهمیت اجرای موفق استراتژی عامل اساسی و حیاتی در موفقیت سازمان ها خواهد بود. اگرچه وجوه مختلف خود نشان دهنده اهميت آن است ولي از آنجا كه ساختار سازماني يكي از اركان مهم اجراي استراتژي است پرداختن به آن جزء لاينفك وظايف مديران است. از آنجا كه ساختار خود موجد استراتژي است و از سويي تعيين كننده در تخصيص منابع نيز مي باشد، تغيير در ساختار سازماني همواره مي بايست مورد توجه قرار گيرد. ساختار بايد به گونه اي طرح ريزي شود كه اجراي استراتژي تسهيل گردد. طراحی ساختار سازمانی و اجرای موفق استراتژی، هر دو در راستای دستیابی به عملکرد شرکت که همانا موفقیت سازمان است نقش مهمی ایفا می کند.
از این رو می توان رابطه میان ساختار و استراتژی را براساس اثرشان بر عملکرد سازمانی مورد بررسی قرار داد. در فصل حاضر در ابتدا مسئله و ضرورت آن بیان می گردد. سپس گزاره های تحقیق در قالب پرسش تحقیق، فرضیه ها، اهداف و متغیرهای مورد بررسی آورده می شود. روش تحقیق نیز از دیگر مباحث مطرح شده در فصل حاضر است. در نهایت نیز مفاهیم تحقیق به صورت عملیاتی تعریف می شوند.
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه 1
1-1- بیان مسئله 2
2-1- اهمیت و ضرورت موضوع 4
3-1- گزاره های تحقیق 6
1-3-1- پرسش های اصلی و فرعی 6
2-3-1- فرضیه های تحقیق 7
3-3-1- هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار 7
4-3-1- متغیرهای تحقیق 7
4-1- روش کلی تحقیق 10
1-4-1- قلمرو مکانی-جامعه تحقیق 10
2-4-1- قلمرو زمانی تحقیق 10
3-4-1- روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه 10
4-4-1- روشهای گردآوری دادهها و ابزار مورد استفاده برای آن 11
5-4-1- روشهای تحلیل داده ها 11
5-1- شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق 11
فصل دوم
مقدمه 13
1-2- استراتژی 13
1-1-2- پیشینه استراتژی 13
2-1-2- رویکردها به استراتژی 16
1-2-1-2- رویکردهای استراتژی مبتنی بر زمان شکل گیری استراتژی 18
3-1-2- انواع استراتژی 21
1-3-1-2- انواع استراتژی های سازمانی 21
2-3-1-2- تقسیم بندی استراتژی ها بر اساس سطوح سلسله مراتب سازمانی 23
4-1-2- استراتژی های رقابتی 24
1-4-1-2- استراتژی هزینه کمتر 25
2-4-1-2- استراتژی تمایز 26
5-1-2- رابطه ساختار صنعت و استراتژی رقابتی 30
2-2- ساختار سازمانی 32
1-2-2- تحقیقات مینتزبرگ در مورد انواع ساختارهای سازمانی 33
2-2-2- ابعاد مهم ساختار سازماني 35
1-2-2-2- تمرکز 35
2-2-2-2- رسميت 35
3-2-2-2- پیچیدگی 37
3-2-2- سیر تکامل ساختارهای سازمانی 39
3-2- پیکربندی ساختار و استراتژی 42
1-3-2- رویکردهای مرتبط برای پیکربندی ساختار و استراتژی 43
4-2- دیدگاه های مطرح در زمینه ارتباط استراتژی و ساختار 44
1-4-2- رویکرد اقتضایی 45
1-4-2- رویکرد مبتنی بر منابع 51
5-2- عملکرد سازمانی 54
1-5-2- شاخص های سنجش عملکرد 55
6-2- پیشینه تحقیق 56
7-2- چارچوب نظری تحقیق 61
جمع بندی مطالب 64
فصل سوم
مقدمه 66
1-3- روش تحقیق 66
1-1-3- برحسب هدف 66
2-1-3- برحسب گردآوری داده ها 67
2-3- جامعه آماری 67
3-3- روش نمونه گیری 68
4-3- تعیین حجم نمونه 68
5-3- روش جمع آوری اطلاعات 69
6-3- روایی پرسشنامه 70
7-3- پایایی پرسشنامه 70
8-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 71
1-8-3- آزمون کولموگروف - اسمیرنوف 71
2-8-3- آزمون میانگین 72
3-8-3- معادلات ساختاری 73
فصل چهارم
مقدمه 75
1-4- توصیف داده های مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 75
1-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت 75
2-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن 76
3-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات 77
4-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سابقه خدمت 78
5-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت استخدامی 78
6-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر عنوان شغلی 79
2-4-آزمون کولموگروف اسمیرنوف 80
3-4-بررسی وضعیت متغیرهای سه گانه در شرکت های فعال صنعت غذایی 81
1-3-4- بررسی وضعیت ساختار سازمانی شرکت های فعال در صنعت غذایی 81
2-3-4- بررسی وضعیت استراتژی کسب و کار شرکت های فعال در صنعت غذایی 82
3-3-4- بررسی وضعیت عملکرد شرکت های فعال در صنعت غذایی 83
4-4-بررسی تحلیل عاملی متغیرهای تحقیق 84
1-4-4- بررسی متغیر تمرکز 85
2-4-4- بررسی متغیر رسمیت
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 216صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن:
چكيده
هدف اين پژوهش بررسی ارتباط ساختار سازمان، استراتژی کسب و کار و به دنبال آن تاثیر آن ها بر ارتقاء و بهبود عملکرد شركت های صنعت غذایی استان تهران با استفاده از تئوري مبتني بر منابع است. ساختار سازماني در برگيرنده طرح سيستم هايي است كه به وسيله آن ها همه واحدها هماهنگ و يكپارچه مي شوند و در نتيجه ارتباط موثر در سازمان تضمين خواهد شد. از سوی دیگر استراتژی نشان دهنده یک طرح، چگونگی و نحوه رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد و الگو و چارچوبی برای تصمیم گیری و عمل را پیش روی سازمان قرار می دهد. از آنجایی که ارتقاء مداوم عملکرد سازمانی از شاخص های مطلوب و مورد نظر مدیران است شناخت نسبت به چگونگی روابط بین این دو عامل تأثیرگذار بر کسب برتری سازمانی با بهکار گیری دیدگاه مبتنی بر منابع مهم و اهمیت دارد.
در این پژوهش تاثیر ساختار سازمانی به عنوان یک منبع داخلی از طریق استراتژی رقابتی بر عملکرد شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.
جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران (سرپرستان، مدیران میانی و مدیران عامل) شرکتهای صنعت غذایی مستقر در استان تهران می باشد. تعداد 60 شرکت که تولیدکننده محصولات لبنی در سطح شهر تهران می باشند شناسایی شده اند. از میان شرکتهای شناسایی شده، شرکتهایی با تعداد کارکنان بیش از 150 نفر و با سابقه بیش از 10 سال به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته شدند. روش این تحقیق از نظر هدف از نوع تحقیق کاربردی می باشد. طرح تحقیق در این پژوهش، تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. روش نمونه گیری در تحقیق حاضر نمونه گیری طبقه ای است؛ همبستگي میان ابعاد متغیرهای تحقیق در جامعه مورد نظر نشان دهنده رابطه مثبت و معنی داری این ابعاد متغیرها می باشد.
نتایج آزمون میانگین نشان دهنده این است که ساختار سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد در شرکت های تولید کننده محصولات لبنی استان تهران در وضعیت مطلوبی قرار دارند. همچنین نتایج مدل معادلات ساختاری نشان دهنده رابطه ي علي مثبت و معنی داري ميان «ساختار سازمانی» و «عملکرد سازمانی» از طریق «استراتژی سازمانی» است.
مقدمه
اصلاح ساختار سازمانی همواره از دغدغه های مدیران است زیرا بخش مهمی از فعالیت های مدیران معطوف به سازماندهی مناسب عواملی است که مستلزم ایجاد سازماني مناسب است. ساختار سازماني، چارچوبي است كه بوسيله آن فعاليت هاي سازمان تقسيم، سازماندهي و هماهنگ مي شوند. هر سازمان داراي ساختار خاصي است و مهم آن است كه اين ساختار به گونه اي باشد تا نه تنها عوامل انجام كار با يكديگر هماهنگ بلكه قابل كنترل نيز باشند. ساختار سازماني تعيين كننده روابط رسمي و نشان دهنده سطوحي است كه در سلسله مراتب اداري وجود دارد و حيطه كنترل مديران را مشخص مي كند. همچنين ساختار سازماني دربرگيرنده طرح سيستم هايي است كه به وسيله آن ها همه واحدها هماهنگ و يكپارچه مي شوند و در نتيجه ارتباط موثر در سازمان تضمين خواهد شد. از سوی دیگر استراتژی نشان دهنده یک طرح، چگونگی و نحوه رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد و الگو و چارچوبی برای تصمیم گیری و عمل را پیش روی سازمان قرار می دهد. در واقع استراتژی علاوه بر اینکه چشم انداز ، آرمان و جهت شرکت را تعیین می کند، به سازمان نشان می دهد که در آینده چگونه شرکت یا سازمانی خواهد بود. از آنجا که تصمیم های مربوط به ارائه محصول و یا خدمت در غالب استراتژی گنجانده می شود از این روی اهمیت اجرای موفق استراتژی عامل اساسی و حیاتی در موفقیت سازمان ها خواهد بود. اگرچه وجوه مختلف خود نشان دهنده اهميت آن است ولي از آنجا كه ساختار سازماني يكي از اركان مهم اجراي استراتژي است پرداختن به آن جزء لاينفك وظايف مديران است. از آنجا كه ساختار خود موجد استراتژي است و از سويي تعيين كننده در تخصيص منابع نيز مي باشد، تغيير در ساختار سازماني همواره مي بايست مورد توجه قرار گيرد. ساختار بايد به گونه اي طرح ريزي شود كه اجراي استراتژي تسهيل گردد. طراحی ساختار سازمانی و اجرای موفق استراتژی، هر دو در راستای دستیابی به عملکرد شرکت که همانا موفقیت سازمان است نقش مهمی ایفا می کند.
از این رو می توان رابطه میان ساختار و استراتژی را براساس اثرشان بر عملکرد سازمانی مورد بررسی قرار داد. در فصل حاضر در ابتدا مسئله و ضرورت آن بیان می گردد. سپس گزاره های تحقیق در قالب پرسش تحقیق، فرضیه ها، اهداف و متغیرهای مورد بررسی آورده می شود. روش تحقیق نیز از دیگر مباحث مطرح شده در فصل حاضر است. در نهایت نیز مفاهیم تحقیق به صورت عملیاتی تعریف می شوند.
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه 1
1-1- بیان مسئله 2
2-1- اهمیت و ضرورت موضوع 4
3-1- گزاره های تحقیق 6
1-3-1- پرسش های اصلی و فرعی 6
2-3-1- فرضیه های تحقیق 7
3-3-1- هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار 7
4-3-1- متغیرهای تحقیق 7
4-1- روش کلی تحقیق 10
1-4-1- قلمرو مکانی-جامعه تحقیق 10
2-4-1- قلمرو زمانی تحقیق 10
3-4-1- روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه 10
4-4-1- روشهای گردآوری دادهها و ابزار مورد استفاده برای آن 11
5-4-1- روشهای تحلیل داده ها 11
5-1- شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق 11
فصل دوم
مقدمه 13
1-2- استراتژی 13
1-1-2- پیشینه استراتژی 13
2-1-2- رویکردها به استراتژی 16
1-2-1-2- رویکردهای استراتژی مبتنی بر زمان شکل گیری استراتژی 18
3-1-2- انواع استراتژی 21
1-3-1-2- انواع استراتژی های سازمانی 21
2-3-1-2- تقسیم بندی استراتژی ها بر اساس سطوح سلسله مراتب سازمانی 23
4-1-2- استراتژی های رقابتی 24
1-4-1-2- استراتژی هزینه کمتر 25
2-4-1-2- استراتژی تمایز 26
5-1-2- رابطه ساختار صنعت و استراتژی رقابتی 30
2-2- ساختار سازمانی 32
1-2-2- تحقیقات مینتزبرگ در مورد انواع ساختارهای سازمانی 33
2-2-2- ابعاد مهم ساختار سازماني 35
1-2-2-2- تمرکز 35
2-2-2-2- رسميت 35
3-2-2-2- پیچیدگی 37
3-2-2- سیر تکامل ساختارهای سازمانی 39
3-2- پیکربندی ساختار و استراتژی 42
1-3-2- رویکردهای مرتبط برای پیکربندی ساختار و استراتژی 43
4-2- دیدگاه های مطرح در زمینه ارتباط استراتژی و ساختار 44
1-4-2- رویکرد اقتضایی 45
1-4-2- رویکرد مبتنی بر منابع 51
5-2- عملکرد سازمانی 54
1-5-2- شاخص های سنجش عملکرد 55
6-2- پیشینه تحقیق 56
7-2- چارچوب نظری تحقیق 61
جمع بندی مطالب 64
فصل سوم
مقدمه 66
1-3- روش تحقیق 66
1-1-3- برحسب هدف 66
2-1-3- برحسب گردآوری داده ها 67
2-3- جامعه آماری 67
3-3- روش نمونه گیری 68
4-3- تعیین حجم نمونه 68
5-3- روش جمع آوری اطلاعات 69
6-3- روایی پرسشنامه 70
7-3- پایایی پرسشنامه 70
8-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 71
1-8-3- آزمون کولموگروف - اسمیرنوف 71
2-8-3- آزمون میانگین 72
3-8-3- معادلات ساختاری 73
فصل چهارم
مقدمه 75
1-4- توصیف داده های مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 75
1-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت 75
2-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن 76
3-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات 77
4-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سابقه خدمت 78
5-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت استخدامی 78
6-1-4- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر عنوان شغلی 79
2-4-آزمون کولموگروف اسمیرنوف 80
3-4-بررسی وضعیت متغیرهای سه گانه در شرکت های فعال صنعت غذایی 81
1-3-4- بررسی وضعیت ساختار سازمانی شرکت های فعال در صنعت غذایی 81
2-3-4- بررسی وضعیت استراتژی کسب و کار شرکت های فعال در صنعت غذایی 82
3-3-4- بررسی وضعیت عملکرد شرکت های فعال در صنعت غذایی 83
4-4-بررسی تحلیل عاملی متغیرهای تحقیق 84
1-4-4- بررسی متغیر تمرکز 85
2-4-4- بررسی متغیر رسمیت
خرید|تحقیق در مورد مواد معدنی 20ص |
- تحقیق در مورد مواد معدنی 20ص ,مواد معدنی 20ص,دانلود تحقیق در مورد مواد معدنی 20ص ,مواد,معدنی,20ص
خرید|پاورپوینت بررسی برنامه ریزی نیازمندی به مواد|
- پاورپوینت نیازمندی به مواد,دانلود پاورپوینت نیازمندی به مواد,پاورپوینت درباره نیازمندی به مواد
خرید|تحقیق روش های شناسایی و آنالیز مواد|
- روش های شناسایی و آنالیز مواد, تحقیق در مورد روش های شناسایی و آنالیز مواد, دانلود تحقیق روش های شناسایی و آنالیز مواد, دانلود رایگان تحقیق روش های شناسایی و آنالیز مواد, پروژه روش های شناسایی و آنالیز مواد, مقاله روش های شناسایی و آنالیز مواد, مقاله,,,
خرید|شناخت، بکارگیری شیوه ها و برنامه هایی است که نیاز بازدارنده افراد از مصرف نابجای مواد مخدر|
- تحقيق شناخت, بکارگیری شیوه ها و برنامه هایی است که نیاز بازدارنده افراد از مصرف نابجای مواد مخدر, رو
خرید|بررسی رشته مهندسي مواد و متالورژي|
- بررسی رشته مهندسي مواد و متالورژي ,تحقیق آماده,مهندسي مواد و متالورژي, پروژه آماده,مواد و متالورژي ,تحقیق درسی,پروژه پایانی, تحقیق جهت ارائه درسی, نمونه پروژه آماده, تحقیق دانشگاهی,کار پژوهشی,پروژه جامع و کامل
خرید|ترجمه مقاله انگلیسی: مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها|
- Methods to increase search performance for encrypted databases,مقاله,ترجمه,ترجمه مقاله,فروش, دانلود,خرید,پایگاه داده, رمزنگاری,دانلود مقاله مواد و روش ها,افزایش عملکرد,09358978227,نگار زمانی,انجام ترجمه مقاله,انجام ترجمه انگلیسی,ترجمه ,,,
خرید|بسته آموزشی خواص مغناطیسی مواد (فیزیک 3 ریاضی و تجربی - فیزیک پایه یازدهم)|
- سرفصل های دروس پایه یازدهم ,سرفصل های دروس پایه دوازدهم,فیزیک پایه یازدهم,میدان مغناطیسی,خواص مغناطیسی مواد,چگونگی تولید میدان مغناطیسی,آهن ربای الکتریکی
خرید|شیرین کننده ها ی مصنوعی در صنایع غذایی|
- شیرین کننده مصنوعی , آسه سولفام K , نئوتام , آسپارتام
خرید|طراحی، ارزیابی و اجرای دورۀ آموزش پیشگیری از سوء مصرف مواد|
- پایان نامه,طراحی,ارزیابی,اجرا,دوره آموزش,پیشگیری,سوء مصرف مواد
خرید|نشانه ها و عوارض سوء مصرف مواد|
- پایان نامه سوء مصرف مواد,سوء مصرف مواد در نوجوانان,نظریه های سوء مصرف مواد مخدر,آثار سوء مصرف سیگار و مواد مخدر,سبب شناسی اعتیاد و سوء مصرف مواد,علل و عوارض سوء مصرف مواد مخدر,پیشگیری از سوء مصرف مواد در نوجوانان,راههای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر
خرید|پاورپوینت مفاهیم ميكروبيولوژی مواد غذايی|
- پاورپوینت , میکروبیولوژی غذایی , مواد غذایی , میکروبیولوژی , سلول های زنده , ویروس ها
خرید|ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش باورهای مصرف مواد مخدر (فصل 2)|
- مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مصرف مواد مخدر,دانلود مباني نظري باورهای غلط مواد مخدر,مباني نظري نظریه های اعتیاد,فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های اعتیاد,چارچوب نظري مصرف مواد مخدر,پيشينه نظري باورهای غلط مواد مخدر,پيشينه پژوهش باورهای مصر
خرید|پاورپوینت روشهای بازرسی مواد|
- روشهای بازرسی جوش, پاورپوینت روشهای بازرسی جوش, دانلود رایگان پاورپوینت روشهای بازرسی جوش, دانلود پاورپوینت روشهای بازرسی جوش, دانلود پاورپوینت در مورد روشهای بازرسی جوش, تحقیق روشهای بازرسی جوش, پاورپوینت آماده مهندسی مواد روشهای بازرسی جوش, دانلود,,,
خرید|بررسی آسیب شناسی مبارزه با جرائم مواد مخدر در ایران|
- بررسی آسیب شناسی مبارزه با جرائم مواد مخدر در ایران,آسیب شناسی مبارزه با جرائم مواد مخدر در ایران,مبارزه با جرائم مواد مخدر در ایران,مبارزه با جرائم مواد مخدر,جرائم مواد مخدر,مواد مخدر,دانلود,پروژه,پایان نامه
خرید|پروژه طراحی کارخانه صنایع غذایی بیسکوییت|
- طراحی کارخانه,صنایع غذایی,پروژه صنایع غذایی,پروژه طراحی کارخانه,پروژه طراحی کارخانجات صنایع غذایی
خرید|پاورپوینت بسته بندی مواد غذایی|
- بسته بندی مواد غذایی,پاورپوینت بسته بندی مواد غذایی,دانلود بسته بندی مواد غذایی,دانلود پاورپوینت بسته بندی مواد غذایی,پاورپوینت بسته بندی رشته صنایع غذایی,دانلود پاورپوینت بسته بندی رشته صنایع غذایی
خرید|بررسی رژیم غذایی و تغذیه ورزشکاران و نقش آن|
- بررسی رژیم غذایی و تغذیه ورزشکاران و نقش آن
خرید|پاورپوینت علوم نهم مبحث اتم ها الفبای مواد|
- پاورپوینت فصل سوم اتم ها الفبای مواد پایه نهم,پاورپوینت توضیح کامل اتم ها الفبای مواد,پاورپوینت تدریس فصل 3 اتم ها الفبای مواد,پاورپوینت تحقیق درباره ی اتم ها کلاس نهم
خرید|پاورپوینت وابستگی به مواد و توصیفات رفتاری|
- پاورپوینت وابستگی به مواد چیست,پاورپوینت اعتیاد به مواد مخدر,پاورپوینت اعتیاد به مواد مخدر چیست,پاورپوینت تحقیق در مورد اعتیاد به مواد مخدر,پاورپوینت تعریف اعتیاد از نظر روانشناسی,پاورپوینت اعتیاد چیست معتاد کیست,پاورپوینت درمان اعتیاد,پاورپوینت اعتیاد چیست
خرید|تحقیق نقش فناوری نانو در صنایع غذایی|
- فناوری نانو ,تعریف فناوری نانو ,فناوری نانو و صنایع غذایی,نقش فناوری نانو ,نقش فناوری نانو در صنایع غذایی,تحقیق رشته صنایع غذایی ,كار تحقیقی صنایع غذایی,دانلود تحقیق,نانوتکنولوژی در صنایع غذایی,تاثیر نانو تکنولوژی در صنایع غذایی
خرید|پاورپوینت درباره نگهداری مواد غذایی با استفاده از تشعشع|
- پاورپوینت,نگهداری مواد غذایی,اشعه دهی به مواد غذایی
خرید|بررسی کامل انواع مواد مخدر و تاریخچه پیدایش آنها|
- انواع مواد مخدر,هروئین,تریاک,شیشه,معتاد,اعتیاد,مواد افیونی,روان گردان,مواد روان گردان,اعتیاد به مواد,پروژه مواد مخدر,تزریق مواد
خرید|پیشینه و مبانی نظری مواد مخدر و سبکهای حل مسئله|
- پیشینه و مبانی نظری مواد مخدر و سبکهای حل مسئله
خرید|پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی|
- دانلود پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی , شناخت مواد و مصالح ساختمانی , مواد و مصالح مورد استفاده در عمران , شن و ماسه , پاورپوینت شناخت م
خرید|لیست شرکتهای پخش مواد غذایی تهران|
- ليست شركتهاي پخش تهران,اسامي شركتهاي پخش , شركتهاي پخش استان تهران,ليست شركتهاي پخش,دانلود ليست شركتهاي تهران,پخش مواد غذایی,پخش مواد غذایی تهران,شرکت های مواد غذایی,بازاریابی مواد غذایی تهران,پخش کننده ماده غذایی,شرکتهای پخش تهران
خرید|پروژه کارآفرینی فروشگاه مواد غذایی|
- پروژه کارافرینی فروشگاه مواد غذایی ,طرح توجیهی فروشگاه مواد غذایی ,کارآفرینی فروشگاه مواد غذایی ,دانلود پروژه فروشگاه مواد غذایی ,دانلود کارآفرینی فروشگاه مواد غذایی ,طرح توجیه فنی فروشگاه مواد غذایی ,توجیه اقتصادی فروشگاه مواد غذایی ,فروشگاه مواد غذایی ,فروشگاه, مواد غذایی
خرید|لیست شرکتهای پخش مواد غذایی زنجان|
- ليست شركتهاي پخش زنجان,اسامي شركتهاي پخش , شركتهاي پخش استان زنجان,ليست شركتهاي پخش,دانلود ليست شركتهاي زنجان,پخش مواد غذایی,پخش مواد غذایی زنجان,شرکت های مواد غذایی,بازاریابی مواد غذایی زنجان,پخش کننده ماده غذایی,شرکتهای پخش زنجان
خرید|گزارش كارآموزی در شركت غذایی پیچك،طراحی سیستم مالی (صنعتی)|
- گزارش کاراموزی در شركت غذایی پیچكطراحی سیستم مالی (صنعتی),کاراموزی در شركت غذایی پیچكطراحی سیستم مالی (صنعتی),کارورزی در شركت غذایی پیچكطراحی سیستم مالی (صنعتی),دانلود گزارش کارآموزی در شركت غذایی پیچكطراحی سیستم مالی (صنعتی),شركت غذایی پیچكطراحی سیستم مالی (صنعتی),شركت غذایی, پیچك,طراحی سیستم مالی ,صنعتی
خرید|دانلود كاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص|
- دانلود كاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص,تحقیق كاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص,مقاله كاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص,كاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص
خرید|دانلود تحقیق درباره كاربرد ميكروارگانيزمها در تهيه مواد لبني |
- دانلود تحقیق,کاربرد میکروارگانیزمها,تهیه مواد لبنی
خرید|پاورپوینت کاربرد نانوفناوری در علوم غذا و صنایع غذایی|
- نانو فناوری در صنایع غذایی, پاورپوینت نانو فناوری در صنایع غذایی, نانوفناوری محاسبهای, اهمیت نانوفناوری, نانوتکنولوژی, کابرد فناوری نانو, نانوفناوری, کاربرد نانوفناوری در علوم غذا و صنایع غذایی, نانوتکنولوژی در صنایع غذایی